Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht met de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Zo vind je snel het antwoord op je vraag. Staat jouw specifieke vraag er toch niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

1. Bestellen
2. Betaling
3. Levering
4. Producten
5. Ruilen & retourneren

Bestellen

IK HEB DE VERKEERDE SCHOENMAAT BESTELD.

Indien je de verkeerde schoenmaat hebt besteld, kun je deze gratis retourneren. De juiste procedure voor ruilen en retourneren van artikelen staat hier. Als je snel de juiste maat wilt ontvangen, adviseren wij om een nieuwe order te plaatsen. De juiste sneaker wordt dan direct opgestuurd. Het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten van de onjuiste schoenmaat) storten we zo spoedig mogelijk terug op je rekening.


BETALING

Ik heb een betaling gedaan, maar nog geen bevestiging ontvangen?

Allereerst adviseren we om je SPAM-inbox en/of ongewenste e-mail te controleren.

Niet gevonden? Het kan gebeuren dat de automatische verzending van je orderbevestiging is vertraagd. Indien je na een uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen. Wij sturen je de orderbevestiging dan direct handmatig toe.

IK HEB EEN KORTINGSCODE. HOE KAN IK DEZE GEBRUIKEN?

Soms maken we gebruik van kortingscodes bij specifieke acties. Wanneer je een kortingscode hebt, kun je die eenvoudig invoeren in de shoppingbag. De kortingscode vul je in door op de vraag 'heb je een kortingscode?' te klikken.


LEVERING
IK HEB EEN BESTELLING GEDAAN, WANNEER WORDT DEZE GELEVERD?
Levering geschiedt enkel na betaling van de bestelling. Bestellingen worden binnen 3 werkdagen geleverd. De bestellingen worden door DHL aangeboden op het aangegeven afleveradres.

Bestellingen die op vrijdag, zaterdag of zondag zijn geplaatst, zullen uiterlijk de woensdag daarop geleverd worden.


Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact met ons op. We kijken dan samen naar een passende oplossing.


Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.

Beschadigd artikel ontvangen? Wat vervelend! Neem contact met ons op, zodat we je direct kunnen helpen. Wij zullen het artikel beoordelen en zorgen voor een passende oplossing.


Mijn bestelling is vertraagd. wat nu?

Wanneer je bestelling vertraagd is, ontvang je een e-mail waarin de betreffende artikelen vermeld staan. De vertraging kan verschillende redenen hebben:
- Het bestelde product is niet voorradig. Op dat moment raadplegen we de winkelvoorraden om alsnog te leveren.
- Het bestelde product voldoet niet aan onze kwaliteitseisen. Denk aan een verkleuring, een onpaar of productiefout. Op dat moment raadplegen we de winkelvoorraden om alsnog een kwalitatief hoogwaardig product te leveren.
- Het bestelde product is volledig uitverkocht. We zijn genoodzaakt het aankoopbedrag terug te betalen.


PRODUCTEN

 Ik zie mijn schoenmaat er niet bij staan.
Staat je schoenmaat niet in de lijst bij een artikel? Dan is deze helaas niet meer voorradig in onze webshop.
Mogelijk is het artikel wel op voorraad in één van onze winkels

Om hierachter te komen heb je twee manieren:
1. Neem contact op met een SNEAKERS Store bij jou in de buurt. Vind het telefoonnummer of e-mailadres op de filiaalpagina via het SNEAKERS Stores overzicht.
2. Je kunt ook het hoofdkantoor bellen of e-mailen. Dan weet je direct of het artikel nog in jouw maat verkrijgbaar is en in welke winkel. 


Hoe weet ik mijn schoenmaat?

Je favoriete sneaker.
Aan de binnenkant van de tong van je sneaker zit vaak een maattabel. Pak je favoriete sneaker en vind snel je schoenmaat.

Een onbekend merk.
Niet ieder merk hanteert dezelfde maten. In deze tabel worden de schoenmaten van verschillende merken vergeleken. 

Meten is weten!
Meet je voet op en kijk in deze tabel welke schoenmaat je dan moet hebben.


RUILEN EN RETOURNEREN

Ik wil mijn online bestelling ruilen.

Ruilen kan altijd. Wij vragen hiervoor wel een volledig ingevuld retourformulier (geef bij stap 3 'overige vragen' aan welke maat je wilt ontvangen). Wanneer we je retour ontvangen, sturen we je de juiste maat op. De volledige procedure staat bij 'Ruilen & Retour' beschreven.

Wil je de juiste maat zo snel mogelijk ontvangen?
Plaats dan een nieuwe order en vermeld op je volledig ingevuld retourformulier (bij stap 3 'overige vragen') dat je een nieuwe order hebt geplaatst. Het volledige aankoopbedrag van de onjuiste schoenmaat (inclusief eventuele verzendkosten) worden verrekend  wanneer we je retour ontvangen.


Kan ik ruilen in één van jullie winkels?

Ruilen is in onze winkels mogelijk. Neem hiervoor wel eerst telefonisch contact met ons op (0416 - 745 189). We kijken dan eerst of het artikel nog voorradig is in de winkel.